torsdag 13 april 2017

Čo sa Rugby World Cup môže naučiť herné dizajnérmi

Možno, že najčistejšie všetky loptové hry, legenda má to, že hugball (tiež známy ako fašiangová futbal, Mob futbal alebo la Soule v niektorých častiach Francúzska) býval hral s hlavou popraveného zločinca - hoci pravidiel FIFA teraz všeobecne odradiť to. Ale bez ohľadu na meno alebo povaha lopta používaný, pravidlá (alebo jeho nedostatok) boli vždy skoro rovnaký: dva rozsiahle tímy by vyčíňať cez mesto alebo pole sa snaží dostať objekt do územia opačnej strane je. Facebook Twitter Pinterest

Podľa mnohých účtov hugball kedysi hrali pomerne široko v celej Európe, a podobné športy boli populárne po celom svete. P rečo to vypadnúť z módy? K dispozícii je jednoduchá odpoveď: je to nuda sledovať.Neexistuje žiadny záverečný hvizd, nemôžete povedať, čo sa deje, a je to celkom nebezpečné (aj keď pravdepodobne to tiež tá najlepšia časť). Vzhľadom na to, že účastníci môžu robiť čokoľvek, s v podstate bez obmedzení, je to nezaujímavé. Je to príliš blízko k reálnemu životu.

Čo to dobrá hra robí, je zaviesť trenie - obmedzenia, ktorá vás drží späť, a v dôsledku toho robí hru náročnejšie hrať a zábavné sledovať. Videohry ponúkajú stovky možných trenie. V názvoch Super Mario najsilnejší trenia je pravdepodobne Mario skok, čo je len dlhá a dostatočne vysoká, aby dosiahnuť určité platformy, ale dosť obmedzená, aby zabezpečili, že hráči často musia byť pixel perfektné v ich načasovanie pri navigácii platforiem.Toto trenie je tak neoddeliteľnou súčasťou série, že Mario je prvá hra Donkey Kong, bol p� �vodne titulovaní Jumpman. V prípade, že na lyžiach mechanik bol jednoduchší a väčší, hra nebude fungovať. Starostlivo konštruované obmedzením je to, čo robí to tak pútavý. Facebook Twitter Pinterest Donkey Kong prešiel niekoľkých základných konštrukčných iterácií, než sa stal pasáž šláger Foto: public domain

Pridaním trenie inak neobmedzené činnosti, dostanete hru - a hugball dodal každý iný trenie v priebehu rokov vytvoril iný šport. Nemôžete používať svoje ruky: futbal. Musíte zastaviť prehrávanie medzi jednotlivými riešenie: americký futbal.Môžete len prejsť loptou dozadu, ale môžete kopať dopredu: rugby.

Vo futbale sa hráč nedokáže dotýkať lopty rukou otvárajú hru a šíria hráčov okolo poľa, vytvárajúc tekutú a neustále sa meniacu oblasť, ktorá odoláva tvrdej stratégii a vzdoruje štatistickým modelom. V americkom futbale, trenie vedie k pomerne stlačenej hre, kde taktika < a href="http://stavky-clic.com/">Unibet-Otvorte si účet musí byť starostlivo predplánovaná.

Rugby je však jeden z najzaujímavejších športov z hľadiska herného dizajnu.Jadro trenie nútení zložiť dozadu, keď budete musieť ísť dopredu vytvára základné napätie, ktoré sa uvoľní, keď niekto robí skvelý beh, silný úder - alebo dokonale vážený kop vpred výsledkom vo chvíli chaos nasleduje terénnymi alebo jasanie ,

Odovzdávanie spätne núti tímy zoradiť cez pole, každý hráč sa posúva za sebou v nádhernej rútiace sa ľudské vlny, ktoré získava loptu, a ktorým ho v tom, čo všetci černosi považujú za jediný pohyb: catchpass (nie nepodobný tomu, čo Barcelona FC akadémie označuje ako, MiG TOC '- pol dotyk).Pravidelnosť tohto pohybu, prerušovaný okamihy nepredvídané lesku alebo až príliš predvídateľné zlyhanie, je to, čo robí tento šport tak podmanivé.

Rugby má za sebou dlhú hist óriu ladením pravidlá upraviť hru v odpovedi na rôzne otázky. Vezmite si vyskúšať, napríklad. Pochádza z výrazu "vyskúšať na bránku", pôvodné pravidlá, uviedol, že dotyk lopty sa medzi stĺpikmi vám nedal žiadne body, ale skôr ti dal možnosť vyskúšať si za cieľ tým, že kopne loptu medzi stĺpmi.Po 120 rokoch zvraty rugby svet viacmenej usadil na päť bodov za pokúsiť až v roku 1992.

Ďalším príkladom vývoji ragby je skrumáž, ktorý je súčasťou tohto športu od jej začiatky v Rugby School v 19. storočí. Pravdepodobne najviac vizuálne nápadné aspekt hry, je to tiež najmenej zaujímavá. Udelené najčastejšie, keď je lopta prešiel vpred, skrumáž zahŕňa osem hráčov z každej strany uzamykacej hlavy a tlačí proti sebe, aby sa pokúsila získať postavenie výhodu nad loptičkou. Je to ešte nebezpečnejšie, než sa zdá.V prípade, že skrumáž sa zrúti, ako to robí veľmi často, je potrebné reštartova ť (alebo ak sa má za to tím, ktorý sa zrútil to schválne, trest je udelený).

Niekedy okolo polovice všetkých zoskupením zlyhať toho či onoho dôvodu. To je hlavnou súčasťou hry, kde si hráči zranených a konštantný reset môže trvať až 20% času hru. Je to neuveriteľne nudné sledovať, a len zriedka poskytuje žiadnu strategickú výhodu pre jedného z družstiev. Zdá sa však, že rugby svet bude chytať na to - pravidlá pre skrumáži naďalej vylepšil, čo vedie k určitej pomalej zlepšenie, ale čo je dôležitejšie existujú náznaky, že mnohé tímy sa zamedzí skrumáž úplne kedykoľvek je to možné.V mnohých ohľadoch ide o dizajn hry v akcii: ak určitý spôsob hrania neposkytuje žiadnu výhodu, nakoniec zanikne. Možno, že sa jeden z granúl jedného dňa stane zďalekou súčasťou hry, podobne ako tretí štrajk, ktorý nie je pokrytý. Facebook Twitter Pinterest Hoci je šperk súčasťou rugby od jeho vzniku, môže sa časovo náročné a nebezpečné prerušenie postupne ukončiť? Fotografia: BPI / REX Shutterstock Mnoho iných športov sa veľmi zdráhajú výrazne upraviť pravidlá, čo má za následok stagnáciu a nahnevanú diskusiu - pozrite sa na zmätok vo futbale o tom, či hráč môže spáchať faul, aj keď on alebo ona Najprv sa dostane na loptu.Svet rugby, ale zdá sa, privítať pravidlo zmeny s otvorenou náručou: tam boli tiež zmeny na hranici-outs, žlté a červené karty sankcií, a mnoho ďalších prvkov. Možno je to ako výsledok tam už bola celá rada variácií na rugby - najviac skvele Sevens a Rugby League - takže je ľahšie si predstaviť, ako sa hra môže byť zmenený alebo lepšie. Alebo možno je to ako výsledok bol veľmi fyzický a potenciálne nebezpečná hra, takže pozorne sledovať, musia byť na základe pravidiel, aby sa ubezpečil zranenia sú obmedzené na minimum.

V každom prípade sa zdá, že môžeme spolupracovať.T ohtoročný majstrovstvá sveta v rugby sa prehliadajú po celom svete a ponúka mimoriadne zaujímavý prístup k vylepšeniu hry mimo ihriska. Od roku 2003 majú skupinové fázy pomerne nezvyčajný bodový systém - výhry sú v hodnote štyroch bodov, remízy sú v hodnote dvoch a dva spôsoby získania bonusových bodov: bodovaním štyroch pokusov v hre a stratou o menej ako osem bodov.Experimentovanie s bodov systémov, ako je toto môže viesť k nejakej bizarné a katastrofálne následky - pozri čo sa stalo, napríklad vtedy, keď organizátori karibské pohár futbalu vylepšil pravidlá v 1994 kvalifikáciách

Ale pravidlá Rugby World Cup. sú pracovné a vedú k dráždivé možnosť - že tím môže prehrať hru a ešte získať dva body. V nedávnej Juhoafrickej republike v Japonsku narušiť, Springboks podarilo práve tento čin bez ohľadu na ich ohromujúci straty, zatiaľ čo Japonsko dostali iba minimálnu víťazstvo zhodujú štyri. Nie je to bizarné tvrdiť, že bodový systém pomohol produkovať taký vzrušujúci výsledok, pretože to podporuje tímy skórovať pokusov, než chrliť tupé víťazstvo výhradne na základe sankcií.To tiež dáva tímom niečo hrať pre celú cestu skrz zápas, aj keď sa stratí, a to ide nejakým spôsobom k večeru sa na niektoré z veľkých nezhôd v kvalite medzi hornej vrstve tímov a všetci ostatní - jeden z viacerých nepoddajný problémy s medzinárodným ragby (šok Japan výsledku nehľadiac).

Vytvorenie bodového systému, ako je to presne ten druh myslenia, ktorý ide do hernej konštrukcie, a v mnohých ohľadoch by herný svet dobre venovať pozornosť rugby.


Hlavnými športy, ktoré sme teraz sledovať v televízii alebo sa zúčastňujú dole parku mali stovky rokov iteratívny vývoj a testovanie hrať - a návrhári hry sú zapojené podobným spôsobom.Rovnako ako hugball vyvinula ragby a futbalu, tic-tac-toe sa vyvinula v Agricola a Puerto Rico, starobylé randomizovanej bludisko hry Rogue sa premenili Nechcem hladovať, a Donkey Kong, po mnohých peripetiách sa stal Canabalt, Fez a Tomb Raider.

Dobrý herný dizajn je predovšetkým o vylepšovanie pravidlá a nájsť najlepšie riešenie pre podporu konkurencieschopnosti hru. Čo sa Rugby World Cup ukázali iné športy - a videohier - je, že zatiaľ čo tradícia a štruktúra sú dôležité, zábava je ešte dôležitejšie

. Unibet-Okamžitý bonus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar