söndag 23 juli 2017

Šanca prišla skôr, ako som dúfal, raduje sa ústecký Martykán

"Ja vedel, že tá šanca príde. Skôr, alebo neskôr. Vlastne prišla skôr, ako som dúfal, "nebol frustrovaný prekvapivým čakaním na šancu tridsiatnik Martykán.

Príležitosť prišla preto, že iný záložník Jan Peterka doléčoval zranenia a ešte nebol úplne fit.

" dozvedel som sa to až hodinu pred zápasom. Žil som v tom, že hrať nebudem. A nakoniec to takto dopadlo, "tešilo záložníka. Ani ho nenapadlo, že by mal trucovať, keď na neho kouč Petr Němec v minulých zápasoch neukázal. "Chlapci hrali dobre, tréner nemal dôvod to meniť. Je dobre, že má kam siahnuť. "

So zaradením Martykána mal v piatok šťastnú ruku. Jeho trefa z voleja na 3: 0 bola výstavné. "Bolo to, že to buď skončí v krčme U krúpy, alebo v bráne.Snáď prvýkrát, čo som to skúšal, to spadlo do brány. Určite môj najkrajší gól v kariére. Ono taky z tých desiatich nie je ťažké vybrať ten najkrajší, "triasla kútiky Martykánovi.

Jeho gól už bol len bodkou za presvedčivú výhrou nad Vlašim. Už v polčase Ústí viedlo 2: 0 a zápas kontrolovalo. "Poslednou dobou sa celkom darí. Proti Vlašimi nám pomohol gól na začiatku, do polčasu sme mohli dať tri štyri ďalšie. Druhou polke začali hrať na dvoch útočníkov, a my chvíľku nevedeli, ako hrať. Ale našťastie sme nedostali gól, tak to bolo v pokoji. "

V kľude je Ústí od začiatku sezóny, na rozdiel od tej minulej, keď mu vstup vôbec nevyšiel a tiahlo sa to s ním potom celú jeseň.

"Na druhú stranu to nemohlo byť horšie, mohli sme sa len odraziť.Ale určite je lepšie začať niekde v lepšom strede a mať nejaký ten bod nahraný, než byť hneď od štartu pod tlakom. Potom sa to len práska dopredu. Takto si môže me na ihrisku predsa len trochu viac dovoliť, aj keď po nás kouč stále chce jednoduchú hru, "hovorí Martykán.

Futbal, ktorý Ústí predvádzalo proti Vlašimi, divákov určite bavil. "Ale keby neboli výsledky, tak sa hovorí, že hra dobrá nie je. Hodnotí sa to hlavne podľa výsledkov a tie my teraz našťastie máme. A z hry potom máte krajší pocit. "

A iste aj z toho, že Ústí má po piatich kolách 8 bodov a z piatej pozície stráca len tri na lídra Karvinú. "To je veľa pekné. Teraz uvidíme, čo vo Frýdku.Môžeme tam hrať uvoľnenejšie. "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar